ЧАСТІ ЗАПИТАННЯ

та відповіді на них

Vector illustration of a sexy pop art girl pointing at something

Як отримати WOW кредит?

1. Обери суму та строк кредиту

Створи акаунт на нашому сайті й обери потрібну суму кредиту та кількість днів, на яку необхідні кошти.

2. Отримай рішення на email

Перевір свою пошту (можна навіть у СПАМ заглянути) щоб дізнатися рішення про видачу кредиту.

3. Додай картку та отримайте гроші

Після того, як підтвердиш свою картку, гроші надійдуть на неї автоматично!

Помилки при оформленні

Якщо під час заповнення заявки у Вас виникають помилки, будь ласка, уважно перевірте правильність та формат введених даних:

  • Невірна дата народження - оберіть потрібну дату у календарі, що з'явиться, або введіть дату у форматі "1989-12-31"
     
  • Невірний ІПН - первірте чи всі цифри введені та чи немає в полі зайвих символів (всього має бути 10 цифр). Наприклад: 1234567890

Якщо все введено вірно, проте помилка не зникає, зверніться до нашої служби підтримки за номером +380 (44) 228 6108.

Верифікація карти

Верифікація Вашої банківської картки проводиться з метою уникнення шахрайських дій та визначення справжнього власника картки.

Під час верифікації з Вашого рахунку буде списано довільну суму від 1 до 5 грн. Ці кошти будуть повернуті Вам одразу після закінчення операції, що займає близько 3 хвилин.

Отримання кредиту можливе лише після успішної верифікації карти.

Як додати документи у свій профіль?

Наявніть в особистому профілі фото Ваших документів значно підвищить шанс отримати позитивне рішення по кредиту. Тому, радимо додавати їх при оформленні заявки.

Завантаження документів

  1. В особистому профілі перейдіть у вкладинку "Завантажені документи"
  2. Натисніть "Додати документ"
  3. Оберіть файл на своєму комп'ютері або смартфоні
  4. Натисніть кнопку "Завантажити документ"

Як довго чекати на рішення по заявці?

У робочий час (з понеділка по п'ятницю з 10.00 до 19.00) рішення про видачу кредиту приймаються протягом 20 хвилин. 

Рішення прийде на email, вказаний Вами при реєстрації. Якщо Ви не отримали повідомлення, перевірте папку "СПАМ" і впевніться, що лист не опинився там.

Чи приймаєте Ви заявки у вихідні?

Так! Наш сервіс працює цілодобово та без вихідних!

Проте, зауважте! В деяких випадках нам потрібно уточнити інформацію, яку ми отримали. Для цього з Вами має зв'язатись оператор служби підтримки. Отже, в такому випадку очикуйте відповідь по Вашій заявці  у робочий час (з понеділка по п'ятницю з 10.00 до 19.00)

Чому мені відмовили?

Якщо Ви звернулись до нас вперше, та отримали відмову - напевно, надана Вами інформація не відповідає критеріям нашої скорингової програми (наприклад, замалий кредитний рейтинг).

Якщо Ви оформлюєте повторний кредит, та отримали відмову - ймовірно, з моменту Вашої першої заявки, щось змінилось у Ваших даних (наприклад, виникло багато заборгованостей перед іншими компаніями). Нажаль, в такому разі, ми будемо змушені відмовити Вам.

В обох випадках, Ви можете змінити ситуацію. Спробуйте закрити або подовжити діючі кредитні договори та звернутись до нас пізніше.

Подовжити строк кредиту?
Нема питань!

Обери опцію "Пролонгація"

В особистому кабінеті, при сплаті через термінали, або в реквізитах платежу

Сплати лише відсотки 

Дізнайся суму відсотків в особистому кабінеті та сплати лише їх

Кредит подовжено на 7 днів!

Без штрафів, комісій та погіршення кредитного рейтингу!
Зроби пролонгацію вчасно, щоб не переплачувати!

Vector illustration of a sexy pop art girl shows sign OK

Як зробити пролонгацію?

  • Увійдіть в особистий кабінет
  • Оберіть опцію "Подовжити термін"
  • На сторінці, що відкриється, здійсніть оплату процентів за користування коштами

Термін Вашого кредита автоматично буде подовжено на 7 днів.

Дана опція є абсолютно безкоштовною. 

Чому пролонгація - це вигідно і зручно?

√ Ми впевнені, що ви не ухиляєтесь від своїх зобов'язань і нам не потрібно передавати Вашу справу третім особам для стягнення заборгованості;

√ Оскільки термін кредиту подовжено, Вам не будуть нараховуватись штрафні відсотки;

√ Послуга пролонгації абсолютно безкоштовна. Ви можете скористатись нею необмежену кількість разів;

√ Інформацію про заборгованість не буде передано до Бюро кредитних історій, і це не вплине на Ваш кредитний рейтинг.

Скільки разів можна роботи пролонгацію?

Якщо Ви своєчасно здійснюєте оплату відсотків, подовжувати термін дії договору на 7 днів можна необмежену кількість разів.

Vector pop art illustration of a young beautiful woman dreaming with closed eyes

Як повернути кредит?

З компьютера, телефона або планшета

Зайди в особистий кабінет, та обери кнопку
"Повернути"

У відділеннях будь-якого банку України

Сплачуй, де зручно! Збережи реквізити для оплати, та
обов'язково зазнач свої ПІБ та ІПН

Готівкою в мережі терміналів 

Знайди найближчий термінал, обери в переліку послуг "WOW КРЕДИТ" та здійсни оплату

        
 

Не виходить сплатити карткою на сайті

  • Якщо Ви не змогли здійснити платіж за допомогою картки в особистому кабінеті, будь ласка перевірте:

    • чи вистачає на картці коштів для проведення операції;
    • чи не скінчився строк дії Вашої картки;
    • чи не встановлені Вашим банком ліміти на грошові операції в Інтернеті;
    • чи не встановлені Вашим банком ліміти по карті на кількість транзакцій на день.

    З питань щодо лімітів та обмежень по Вашій картці, будь ласка, зверніться до служби підтримки Вашого банку.

    Якщо виявиться, що по вашій картці встановлені ліміти, їх необхідно тимчасово зняти. Це також можна зробити через  службу підтримки Вашого банку.

    Після зняття банком вищезазначених обмежень, Ви можете повторно здійснити платіж через Особистий кабінет. 

    Зверніть увагу! Деякі українські банки та платіжні системи впроваджують обмеження на кількість невдалих транзакцій на день. Тому, при виникненні помилок, спочатку спробуйте звернутись до свого банку та з'ясувати причину невдалого платежу. 

Оплата готівкою або карткою в терміналах ПриватБанка

Для погашення кредиту готівкою або з картки Ви можете скористатися мережею терміналів ПриватБанка.

Для цього необхідно:

  1. В терміналі скористатись полем «пошук»;
  2. Вкажіть назву нашої комапнії - ВОУ КРЕДИТ;
  3. Нажміть «ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ ВОУ КРЕДИТ, ТОВ»;
  4. Оберіть послугу: "Оплата заборгованості" або "Пролонгація";
  5. В полі «Ідентифікаційний номер» введіть свій ІПН;
  6. Вкажіть суму платежу та підтвердіть оплату;
  7. Перевірте правильність введених даних та нажміть кнопку "Продовжити";
  8. Далі на екрані терміналу з'явиться інформація про введені вами дані.

Перелік терміналів ПриватБанку можна подивитись тут: https://privatbank.ua/map/

Зверніть увагу! Термінали можуть стягувати комісію за проведення платежу. Сума комісії буде врахована при внесенні коштів.

Оплата готівкою в терміналах Easy Pay

Ви можете провернути кредит або здійснити пролонгацію готівкою в одному з понад 10000 терміналів EasyPay™ по всій Україні.

Для цього необхідно:

  1. Знайдіть найближчий термінал (мапа розташування);
  2. Оберіть розділ "Банки та фінансові послуги";
  3. В переліку сервісів оберіть WOW CREDIT;
  4. Введіть номер телефону, який Ви вказували при реєстрації;
  5. Слідкуйте за підказками на екрані;
  6. Вкажіть суму платежу та підтвердіть оплату;
  7. Перевірте правильність введених даних та нажміть кнопку "Продовжити";
  8. Далі на екрані терміналу з'явиться інформація про введені вами дані.

Зверніть увагу! Термінали можуть стягувати комісію за проведення платежу. Сума комісії буде врахована при внесенні коштів.

Як оплатити через банк?

Ви можете сплатити кредит у відділенні будь-якого банку України. 

Для цього Вам необхідно зазначити свої ПІБ та ІПН, а також повні реквізити нашої компанії:

Отримувач: ТОВ "ФК "ВОУ КРЕДИТ"
ЄДРПОУ: 42307098
р/р 265033274
МФО 380805
АО "Райффайзен Банк Аваль"

Призначення платежу для повернення кредиту:
"Погашення кредиту, ПІБ позичальника, ідентифікаційний номер"

Призначення платежу для пролонгації кредиту:
"Пролонгація кредиту, ПІБ позичальника, ідентифікаційний номер"

Зверніть увагу! Платежі, направлені без зазначення ПІБ та ІПН, або з помилковими реквізитами, не будуть зараховані на наш рахунок та залишаться в розпорядженні банку. Ми не зможемо зарахувати Вам сплату кредиту та продовжимо нароховувати відсотки.

Крім того, кошти, сплачені через відділення банку, можуть перераховуватись до 3-х банківських днів (крім Приват Банку), а нарахування процентів в ці дні триває, оскільки заборгованість погашається тільки за фактом надходження коштів на наш рахунок.

Ми радимо зберігати квитанціїї про сплату, а також уточнювати у співробітників банку строк зарахування коштів.

Які наслідки несвоєчасної сплати кредиту?

У випадку прострочення сплати кредиту, Вашу процентну ставку буде автоматично збільшено відповідно до умов кредитного договору.

Будь ласка, сплатіть всю необхідну суму до кінцевого терміну повернення кредиту, або скористайтесь можливістю подовжити термін договору.

Що буде, якщо не сплатити кредит?

Відповідно до умов кредитного договору в разі ухилення Позичальником від сплати боргу

  • Компанія має право передати права на стягнення боргу третім особам
  • Компанія має право розпочати процес примусового стягнення боргу шляхом передачі справи до суду та правоохоронних органів
  • Інформація про несплату в автоматичному режимі передається до Українського Бюро Кредитних Історій, що вплине на кредитний рейтинг Позичальника та унеможливить спроби оформити кредит в інших фінансових установах та банках України

Реквізити для оплати

Отримувач: ТОВ "ФК "ВОУ КРЕДИТ"
ЄДРПОУ: 42307098
р/р 265033274
МФО 380805
АО "Райффайзен Банк Аваль"

Призначення платежу для повернення кредиту:
"Погашення кредиту, ПІБ позичальника, ідентифікаційний номер"

Призначення платежу для пролонгації кредиту:
"Пролонгація кредиту, ПІБ позичальника, ідентифікаційний номер"

Контакти

Address:

ТОВ “ФК “ВОУ КРЕДИТ”
04053, м.Київ, вул. Січових Стрільців, буд. 77, к. 709

Business hours:

Понеділок 10:00 – 19:00
Вівторок 10:00 – 19:00
Середа 10:00 – 19:00
Четвер 10:00 – 19:00
П’ятниця 10:00 – 19:00
Перерва 13:00 – 14:00
Субота та неділя вихідні

Phone number:

+380 44 228 6108

Часті запитання

Updated on 2018-11-21T14:08:33+00:00, by admin.